loading...
معبر سایبری ولایت
linux بازدید : 9 دوشنبه 13 مرداد 1393 نظرات (0)

درود.

سلام به شما بازدید کننده گرامی.این ویسایت متصل به دامنه میباشد و فقط در دو آدرس زیر فعالیت میکند

www.sayberi70.tk

www.sayberi70.rzb.ir

linux بازدید : 12 چهارشنبه 15 مرداد 1393 نظرات (1)

چندی است رهبر انقلاب رژیم صهیونیستی را با القابی همچون سگ‌ هار[1]، گرگ درنده[2]، گرگ‌های صهیونیست[3]، رژیم کافر و محارب، رژیم وحشی و گرگ صفت[4] و ... خطاب کرده‌اند، ...

 

برای مشاهده متن کامل به ادامه مطلب مراجعه نمایید

linux بازدید : 9 چهارشنبه 15 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دو قبیله‌ی «اوس» و «خزرج» از دوران جاهلیت با هم اختلاف و جنگ داشتند. پیامبر اکرم صلی‌الله‌علیه‌و‌آله‌وسلم پس از هجرت به مدینه، میان این دو طایفه صلح و آشتی برقرار کرد...

برای مشاهده  بقیه متن به ادامه مطلب مراجعه نمایید

 

 

 

linux بازدید : 14 دوشنبه 13 مرداد 1393 نظرات (0)

سلام دوستان عزیز.قصد دارم در این لحظه نسخه اندروید معبر سایبری ولایت واستون قرار بدم تا بتونین در هر جایی که هستین به این وبسایت دسسترسی داشته باشین.

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید

linux بازدید : 9 شنبه 11 مرداد 1393 نظرات (0)

موسی ببین اکنون از قله صهیون
سیلابه افسون، سحرابه هاروت
بفکن عصایت را، چوب خدایت را
زین سامری بشکن گوساله فرتوت

linux بازدید : 6 دوشنبه 06 مرداد 1393 نظرات (0)

انسان وجود پر از گناه خود را در ماه مهمانی خدا با اشک های توبه شب های قدر می شوید و جوانه های گل انسانیت را آبیاری می کند تا در بوستان فطر، روح پاک شده از زنگار روزگار را در کنار شاخ و برگ های استجابت دعا برویاند.

 تنفس در هوای پاک رمضان انسان را تا مرز عبودیت سوق می دهد و ذکر قنوت نماز فطر پله ای می شود برای عروج روح از بدن و رسیدن به معشوق. و چه زیباست رویا رویی پروردگار و روح پاکی که از ازل بر بردن انسان دمیده شد.

عید بندگی و پاکی مبارک...

پ,ن : امسال رمضان از همه ی رمضان های دیگه زودتر گذشت. تازه داشتیم آدم شدن رو یاد می گرفتیم و تو هوای پاک رمضان لذت می بردیم. بیاییم در این روز هایی که حالمان اندکی خوب است برای ظهور آقا، نجات مسلمین، شفای مریضان، عاقبت بخیری همه انسان ها و برطرف شدن مشکلات جوانان دعا کنیم. عید فطر مبارک...

linux بازدید : 12 سه شنبه 31 تیر 1393 نظرات (0)

معبر سایبری ولایت باتوجه به جنایت های رژیم غاصب صهیونیستی در غزه و با توجه به نزدیکی به جمعه آخر ماه مبارک رمضان (روز قدس) ترانه ی می کشیم با صدای حامد زمانی را آماده نموده است که می توانید به صورت آنلاین گوش و در ادامه مطلب فایل باکیفیت آن را دریافت نمایید.

 

 

 

دریافت فایل با کیفیت در ادامه مطلب...

...:: وجدان خفته بشر ::...

کودکِ غزّه نگرچشمانِ خود را بسته است

در بغل بگرفته مادر, کودکِ دردانه اش

مادری بر جسمِ فرزندش کُند نوحه گری

خانه ای آوار گشته,  کودکی آواره شد

غاصبانِ قدس سرگرمِ  جنایت دم به دم

ماجرای غزّه  پایانی  ندارد بی گمان

امّتِ اسلام در غفلت ز دشمن تا به کی؟

خاکِ ذلّت بر سر آل سعود پاشیده شد

سازمانِ دیده بان ,حقّ بشر وا می نهد

سازمانی هست  با نام  ملل لیکن فشل

 

   

غرقِ درخون,خونِ سرچشمان خود رابسته است

طفلِ اوآسیمه سر چشمان خود را بسته است

می خورد خونِ جگرچشمان خود را بسته است

بر سر نعشِ پدر چشمان خود را بسته است

بردگانِ سیم وزر چشمان خود را بسته است

تا که وجدانِ بشر چشمان خود را بسته است

تا نبیند این خطر چشمان خود را بسته است

حاکم نحس قطر چشمان خود را بسته است

این زمان بارِ دگر چشمان خود رابسته است

سازمانی معتبر!چشمان خود را بسته است

شعر ارسالی مخاطبین معبر، اثری از : قاسم باباپور قاضیانی

linux بازدید : 4 دوشنبه 30 تیر 1393 نظرات (0)

اینجا غزه است. هوا صاف تا قسمتی موشک باران است و برای 24 ساعت آینده بر شدت این موشک باران اضافه خواهد شد. از کودکانی که در خیابان ها مشغول بازی هستند در خواست می شود قطره ای آب بنوشند...

در تصویر چند کودک فلسطینی را مشاهده می کنید که در حال بازی بودند. یکی از آن ها می خواند اتل متل خمپاره...

در کوچه کناری بچه ها گل کوچیک بازی می کردند که ناگهان توپ می افتد زیر پای مرکاوا (تانک اسرائیل) و شوت، توی دروازه و خون...

پسر همسایه مان از شوق به هواپیمایی که بالای سرش در حال پرواز بود اشاره می کرد و هواپیمای بالای سرش هم به او ...

با اینکه ماه رمضان است نمیدانم چرا بوی گوشت کباب شده از خانه ای که هدف موشک قرار گرفت به مشامم می رسد...

آن طرف تر کنج خرابه ای مادری برای آخرین بار در گوش کودک غرق به خونش لالایی می خواند...

فرودگاه غزه دست ودلباز شده است و پرواز رایگان به بهشت را برای مسافران خود برقرار کرده است...

فرشتگان اینجا فلق می خوانند : بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیم،  قُلْ أَعُوذُ بِرَبِّ الْفَلَقِ، مِنْ شَرِّ مَا خَلَقَ ...

اینجا غزه است. کودکی می خواند اتل متل خمپاره ...

آقا مرتضی : «ساحل نجـــات، در کرانه ی دریای خـــون است، راهی جز مقابله با دشمنان اسلام نیـست»

پ,ن : لعن الله أمة قتلتنا ولعن الله أمة ظلمتنا ولعن الله أمة سمعت بحالنا فرضیت.

 

صوت را گوش دهید...

 

 


linux بازدید : 16 جمعه 22 فروردین 1393 نظرات (0)

رئیس جمهور گرامی، من یک دانش آموزم می خواهم از یارانه انصراف بدهم برای کشورم برای آبادانی آن برای تخصیص این یارانه به بخش تولید و شکوفایی کشور. اما آیا شما از اصراف 7 میلیاردی تعویض دکراسیون و ساخت جکوزی و سونا و استخر در دفتر ریاست جمهوری انصراف می دهید؟

گفتم از یارانه انصراف بدهم برای آنکه شاید پول آن در راه ساخت بیمارستانی خرج شود. اما چرا خرج بیمارستانی کنیم که راه درمان را خودمان در آن بسته ایم؟ آخر بیش از 50 بیماری توسط غنی سازی 20 درصد معالجه و درمان می شود.

می خواهم از یارانه انصراف بدهم تا بخش اقتصاد و ساخت نیروگاه ها و کارخانه ها روند رو به رشد بگیرد اما این نیروگاه ها و کارخانه ها برای فعالیت نیاز به سوخت دارند که این سوخت در سال های نه چندان دور تمام خواهد شد و برای بقا نیاز به انرژی هسته ای دارند.

کمی اندیشیدم اگر از یارانه انصراف بدهم دولت می تواند از پول آن برای بهبود وضع کشاورزی کشور قدمی بردارد اما در اکثر کشور های دنیا برای رشد و شکوفایی کشاورزی از انرژی هسته ای استفاده می کنند و ما ...

پس آیا شما حاضرید از تعلیق غنی سازی 20 درصد انصراف بدهید؟ هرگاه شما از تعلیق غنی سازی 20 درصد انصراف بدهید بنده هم از گرفتن یارانه انصراف خواهم داد برای رشد و شکوفایی کشورم.

linux بازدید : 10 دوشنبه 18 فروردین 1393 نظرات (0)

سلام. انگشتانی که بر سر دکمه های کیبورد لب تاپم میخورد متبرک آستانیست که او را رضا می نامند و شاه خراسان. هوای زیارت که به سرت می زند خودش بلیطت را جور می کند خودش برایت در باز می کند خودش به میزبانی ات می آید. مخصوصاً که نذر داشته باشی از ترمینال تا خود حرم پیاده بروی تا اندکی سختی راه را به لطف دیدار یار به جان و دل خریده باشی.

به رسم ادب از صحن آزادی دست به سینه گذاشتم و سلامت گفتم اما تو را باز هم در میان جلال و شکوه دیدم و متحیر که رضاجان تورا چه نیاز به این همه طلا و نقره و  مرمر و ...؟ توکه ساده میزیستی و ساده می پوشیدی پس این همه شوکت و جلال از کدامین گوشه ی تاریخ زندگی تو نشأت گرفته است؟

نا خداگاه یاد فقیری افتادم دم درب ورودی که می گفت این همه طلا داری رضا جان اندکی هم سهم ما کن. و در ذهنم سؤالی پیش آمد که آن همه نذر و کمک خرج چه می شود؟؟؟ اگر قرار بود نیمی از آن همه ثروت خرج فقرا می شد اصلا فقیری داشتیم؟

حقیقتش ماندم وارد روضه منوره بشوم یا نشوم! آن رضا کجا و این رضا کجا؟ که یاد فیلم نظافت حرم توسط مقام معظم رهبری افتادم. محل ندادنشان به بعضی ها گویای خیلی از حرف ها بود. با خودم گفتم چشم به این همه شکوه و جلال ببند و رضایی که با دل می شناسی زیارت کن.

بعد از زیارت و درد و دلی با امام رئوف، به دنبال زیارت عصای منسوب به ایشان راهی صحن انقلاب شدم. از قدیم گفته اند حسادت خوب نیست اما بدجور به مردگانی که آخرین زیارتگاهشان حرم بود حسادتم می شد. خوشبحالشان که بدرقه کننده راهشان یکی مثل رضاست.

linux بازدید : 1 دوشنبه 18 فروردین 1393 نظرات (0)

اشتباه نکنین، ضرب المثل درسته. وقتی یه مرد با ناموسش که هزار قلم آرایش داره و حجابش رو رعایت نکرده و لباس های تحریک آمیز و زننده پوشیده میره بیرون، بایدم منتظر این باشه که هزاران نفر به ناموسش نگاه کنن.

جلوی یکی رو میگیره جلوی دوتا رو میگیره اما میشه جلوی همه افراد رو گرفت؟ بله میشه. فقط کافیه حجاب خانومش رو حفظ کنه به همین راحتی.

اما وقتی خود مرد و ناموسش بی حیا هستند درواقع دارن از چشم های هیز می خوان که نگاه کنن و لذت ببرند. اینجاست که می گن در گربه بازه حیای دیزی کجاست؟

linux بازدید : 3 سه شنبه 06 اسفند 1392 نظرات (0)

عده ای از باقی مانده های جلبک های سبز و اصلاح طلبان افراطی  و گروهک تروریستی مجاهدین خلق فکر می کنند ایران هم اکراین است و تلاش دارند از شیوه جدید براندازی حکومت که همان قدرت خیابانی: Power of Street است برای بر اندازی انقلاب اسلامی مردم اقدام کنند.

تابحال با خود فکر کردید که چرا پس از روی کار آمدن دولت تدبیر و امید مدام سخن از خالی بودن خزانه، مشکلات اقتصادی، تورم بالا، توان خرید پایین مردم، فقیر نشان دادن مردم با اقداماتی همچون سبد کالا، اثر گذاشتن تحریم ها بر اقتصاد، تلاش برای رفع تحریم ها و در نهایت رفع حصر خائنین در فتنه 88 بوده است؟

به نظر شما علت چیست؟ چرا روزنامه های اصلاح طلب مدام به این مطالب می پردازند؟ چرا بعضی از این روزنامه ها تیتر می زنند آزادی زن نارنجی یا روز نارنجی در اکراین؟ چرا در سایت مجاهدین خلق که روزی به ملت حمله کردند و خون ها ریختند چندین مقاله در خصوص اوضاع بد اقتصادی مردم ایران وجود دارد؟

جلبک های سبز بدانند ایران، اکراین نیست...

بهتر است بدانید شبکه صهیونیستی رسانه های جهانی ضمن آتشبیاری بی وقفه مطالبات اصلی اغتشاشگران اوکراینی را مقولاتی مثل بهبود وضع اقتصادی، تلاش برای تحصیل در کالج های اروپا با شرایط بهتر، برخورداری از آپارتمان و معیشت بهتر و  برخورداری از ویزای شینگن برای مسافرت راحت تر عنوان کرده اند.

دقت کرده اید که پس از مذاکرات ژنو آمریکایی ها و اروپایی ها خواستار رفع حصر خائنین فتنه 88 شدند؟ شاید برایتان جالب باشد که بدانید آمریکا و اروپا هم دولت اوکراین را تهدید کرده بودند در صورت عدم آزادسازی خانم تیموشنکو (زن نارنجی که در انقلاب نارنجی اوکراین نقش اصلی را ایفا کرد)، تحریم های جدیدی را علیه اوکراین اعمال می کنند!

اما همه این کم خردان یادشان رفته که اینجا ایران است. یادشان رفته زمانی همین ملت در خیابان ها شاه را بیرون کردند و زمانی دوباره در خیابان ها جلبک های سبز را به خانه ها فرستادند و هرساله در22 بهمن در خیابان ها شبکه های تلویزیونی دنیا را تسخیر می کنند. گویا یادشان رفته هروقت که فشار های آنان علیه مردم ما زیاد شد ملت بجای خالی کردن پشت نظام، منسجمتر مانند زمان انقلاب و دفاع مقدس از کشور و انقلاب و ولایت دفاع کردند.

آری روزنامه های افراطی خائن باز هم تیتر بزنید زن نارنجی آزاد شد. اینجا ایران است هرچند آرزو بر کم خردان عیب نیست...

linux بازدید : 1 جمعه 02 اسفند 1392 نظرات (0)

آسوده بخواب علیرضا، آسوده بخواب آرمیتا اینجا دنیا علیه شماست. اینجا هر روز پرونده اتهامات شما و پدرانتان سنگینتر می شود.

 یک روز برچسم افراطی بودن و یک روز برچسب کم سوادی و امروز مباح دانستن خون پدرانتان. اینجا زشت کلامی گفت اسرائیل، قاتل پدرانتان را به رسمیت می شناسم. اینجا هر روز چهره شیطان را بزک می کنند و چهره شما را اهریمنی. لابد فردا نوبت دادگاهی شدن شماست...

 صادق زیبا کلام (زشت کلام) عضو هیات علمی دانشگاه تهران با بیان اینکه علت دشمنی رژیم صهیونیستی با ایران بدین خاطر است که ما می‌خواهیم آنان را محو کنیم، گفت: من کشور اسرائیل را به رسمیت می‌شناسم چرا که سازمان ملل آن را به رسمیت شناخته است.

آقای زشت کلام شما از کدام سازمان ملل حرف می زنید؟ سازمان مللی که حقوق همجنسبازان را به رسمیت می شناسد؟ سازمان مللی که کشتار مردم غزه را به رسمیت می شناسد؟ سازمان مللی که تحریم های کشور خودمان را به رسمیت می شناسد؟ اصلاً سازمان ملل ملاک ماست؟ یکدفعه بفرمایید من امام خمینی (ره) را به رسمیت نمی شناسم...

نکته جالب: دبیر دفتر سیاسی جمعیت دانشجویان حامی عدالت اسلامی هم گفتند اخیراً درصد اخراج و منع تدریس اساتید مذهبی افزایش پیدا کرده و در مقابل پرونده کار برخی از اساتید با پرونده های معلوم الحال بازتر شده است....

پ,ن: از نفرین خوشم نمیاد اما آقای زشت کلام لعنت خدا بر تو باد اگر حرفت را پس نگیری. آقای زشت کلام امیدوارم با شارون و نتانیابو محشور شوی. ای بردگان سکه لعنت بر شما...

linux بازدید : 7 چهارشنبه 30 بهمن 1392 نظرات (0)

نیازی نیست که مسلمان باشی
کافیست فقط کمی انسان باشی تا حال این روزهایت این گونه باشد
خون باید گریست

linux بازدید : 3 چهارشنبه 30 بهمن 1392 نظرات (0)

در حکمت 150 نهج البلاغه امیر المومنین داریم یُحِّب ُّالصالِحینَ ولایعملُ عَمَلَهُم ویُبغِضُ المذنبین وهواَحدَهم... این سخن خطاب به افراد خشک مقدس هست. افرادی که صالحین را دوست دارند اما عمل های آنها را انجام نمی دهند. مثلا عشق به آیت الله بهجت و یا علمای اخلاق یا شهدا و ... که واقعاً هم اون هارو دوست دارن ولی ولایعملُ عَمَلَهُم موقعی که نوبت سبک زندگی این بزرگوران می شود خیلی با سبک زندگی آنها کاری ندارند و حضرت می فرمایند اینجوری نباش و واقعاً اگر دلداده این آدم های بزرگ هستی در عمل از آنها الگو بگیر و می فرمایند ویُبغِضُ المذنبین َ وهواَحدَهم... یعنی اون آدمی نباشید که بغض داشته باشید به گناه کاران اما خودشما یکی از گناه کاران باشید. این درست بر می گرده به همه ما بچه مذهبی ها که گاهی اوقات چنان به یک آدم گناه کار نگاه می کنیم که خداوند هم نگاه نمی کنه مثلاً میگیم فلان فلان شده پس فطرت یا این جرثومه کثافت و... که باید دقت کنیم که اینجا منظور بغض به گناه کاران هست نه ظالمین ولی بغض به ظالمین داشتن اساس دین هست. کی میتونه بگه که به غیر از ائمه معصومین و بندگان خاص تو حیطه گناه وارد نشده؟ گاهی وقت ها یکی گناه و نقصش عیان هست مثل یه خانومی که ظاهرش درست نیست ولی گناه و نقص ما درون ماست مخصوصاً بچه مذهبی ها که حتی تو دعا ها داریم که خدایا اگر مفتضح کنی مرا حتی آسمان به من لعن می کند و مردم برای تشیع جنازه من نخواهند آمد. اگر ما یک نگاه خراب به آدم ها داشته باشیم نمیتونیم برای آدم ها کار فرهنگی بکنیم.

نمونش خودم که از خانواده مذهبی بودم هیچ هنری نکردم حالا یکی تو یک خانواده بزرگ شده که هدایت توش نبوده و تا چشم باز کرده ماهواره بوده و ...  و وقتی به چنین آدم هایی می رسیم چنان عصبانی می شیم و خون جلوی چشای مارو میگیره که که به این موضوع فکر نمیکنیم که بابا اصلاً به این بنده خدا هدایت نرسیده. اینجور آدم های خشک مقدس تنها چیزی که از دین پیغمبر دیدن یه کتاب دینی مزخرف مدرسه بوده که واقعاً همه ماها ازش زده ایم که نه زیبایی های دین رو توش نشون میدن نه معرفت نه محبت و اصلاً اومدن دین رو از همه چیز ها جدا کردن. شاید خیلی ها ظاهرشون بد باشه اما شاید به انقلاب و اعتقادات از ماها پایبندتر باشند. خب ما باید با دید دلسوزی با این ها صحبت کنیم و کم کم بیاریمشون تو خط. هروقت ما از روی دلسوزی به سمت آدم ها رفتیم اون موقع هست که موفقیم...

پ,ن: مردی از اهل شام که تحت تأثیر تبلیغات زهرآگین معاویه نسبت به اهل بیت (ع) قرار گرفته بود، وقتی امام حسین (ع) را دید، شروع به فحش و ناسزا گفتن به امام کرد، امام حسین (ع) همچنان ساکت بود تا اینکه فحاشی مرد شامی به پایان رسید؛ امام رو به وی کرده فرمود: «ای پیرمرد! گمان می کنم که غریب هستی اگر چیزی بخواهی به تو می دهیم، اگر راه گم کرده ای نشانت می دهیم، اگر گرسنه ای، سیرت می کنیم، اگر نیازمندی، تو را بی نیاز می کنیم. » مرد شامی، ساکت و مبهوت به چهره ی امام نگاه می کرد و متحیر ماند که چه بگوید و چگونه عذرخواهی کند در پایان، با شرمساری گفت: خدا خود می داند که رسالت خویش را در کدام خاندان قرار دهد.

linux بازدید : 7 چهارشنبه 30 بهمن 1392 نظرات (0)

اسمش امیر بود. کارش معبر زدن از معبر مین ها بود، اما به دل خیلی ها معبر می زد. مرگ را هم به سخره گرفته بود. آنقدر محبوب بود که فرشته ها بدنبال دزدیدنش از روی زمین نقشه می کشیدند. چند باری بازی با مین ها کار دستش داد و یک بار کف پایش را به دست مینی سپرد. وقتی از او شرح ماجرا را می ‌پرسیدی کل آن را با این جمله جواب می‌ داد که «صدام پایم را گاز گرفته»! همسنگرانش خوشحال بودند که اورا از چنگال فرشته ها در آورده بودند و به عنوان یادگاری دفاع مقدس برای خود نگاه داشته اند. اما امیر چشمانش به آسمان بود. به دنبال رد پرهای بال همسنگرانش. سال ها بعد امیر دلش تاب نیاورد. دوباره راهی سرزمین عشق شد. اما اینبار فرشته ها زرنگتر بودند و امیر را طوری از زمینی ها دزدیدند که اثری از او بجای نماند. امیر در میان مین ها و هزاران پوند مواد منفجره راهی به دل آسمان باز کرد و زمین را به اهلش سپرد و رفت.... آری فرشته ها هم دزدی می کنند...

شهید امیر اسدی
برای دریافت سایز اصلی بر روی عکس کلیک کنید

پ,ن: حرف دل یکی از فرزندان شهید امیر اسدی :‌ بابا جون شهید گمنام نیستی اما خوب میدونم که گمنامتر از شهدای گمنامی به قول شهید آوینی:"گمنامی برای شهرت پرستان درد آور است وگرنه همه اجرها در گمنامی است..."

شادی روح این شهید بزرگوار صلوات....

ادامه مطلب 24 برنامه که شهید با خودش قرار گذاشته بود انجام بدهد...

linux بازدید : 2 چهارشنبه 30 بهمن 1392 نظرات (0)

لابد شماهم دیده و یا شنیده اید خانم هایی که وضع ظاهری مناسبی ندارند و به اصطلاح خودشان امروزی هستند به دختران و بانوان باحجاب امل و بی فرهنگ می گویند. اما آیا واقعاً خانم های با حجاب بی فرهنگ هستند؟
هخامنشیان که بنیان‌های فرهنگ و تمدن ایران را پی ریزی کردند از مهمترین ویژگی تمدنشان همانطور که از کتیبه های بجای مانده از دوره هخامنشی می‌توان مشاهده کرد اعتقاد به خدای دانا وتوانا بنام اهورامزدا بوده است.
در شرایطی که ایرانیان باستان برخلاف اعراب جاهل بت پرست نبودند و برخلاف یونانیان به خدایان متعدد اعتقاد نداشتند و برخلاف هندوان گاو را مقدس نمی‌دانستند و برخلاف مصریان شاهان ایران همچون فراعنه مصر ادعای خدایی نداشته اند. بنا بر همین فرهنگ و تمدن پوشش زنان در ایران باستان هم همیشه سبک و اسلوب خاصی داشته است.

بررسی‌ها نشان می‌دهد که پوشش تمام بدن در دوره‌های مختلف تاریخی چه نزد زنان و چه نزد مردان در ایران یک حقیقت بوده است و به هیچ وجه ایرانیان در برهنگی به سر نمی برده‌اند. برخی معتقد هستند که این پوشش کامل و آراسته به نوعی ریشه به وجود آمدن حجاب در دنیا است.
ویل دورانت معتقد است نقش پوشش و حجاب زنان در ایران باستان چنان برجسته است که می‌توان ایران را منشأ اصلی پراکندن حجاب در جهان دانست.
دایره‌المعارف لاروس نیز به وجود حجاب زنان در ایران باستان اشاره می‌کند. در تفسیر اثنی عشری چنین آمده است: «تاریخ نشان می‏دهد که حجاب در فرس(فارس) قدیم وجود داشته است

حال به نظر شما باتوجه به تمدن و فرهنگ ایرانی ها خانم باحجابی که در خیابان خود را از دید نامحرمان می پوشاند امل و بی فرهنگ است یا خانمی که فرهنگ خود را از غرب که همان وسیله لذت ساختن از زن و برهنگیست به ارث برده امل و بی فرهنگ است؟

linux بازدید : 6 چهارشنبه 30 بهمن 1392 نظرات (0)

طرح جمع آوری سگ ها حسابی در رسانه های بیگانه مورد توجه قرار گرفته و تبدیل به یکی از بحث های حقوق بشری علیه ایران شده است. کار به جایی رسیده است که این شبکه ها فیلمی از سگ هایی که به دلیل طرح جمع آوری نمی توانند از منزل خارج شوند پخش می کنند و می گویند سگ ها دچار افسردگی شده اند!!!
برای روشن شدن آقایان و خانم های روشنفکر که مذهب برایشان چندان معنایی ندارد در باره نکته های علمی در خصوص این سگ بازی ها می پردازیم.

از جمله بیماری هایی که از سگ به انسان سرایت می کند عبارتند از کچلی، امراض جلدی که در اثر قارچ ها به وجود می آیند، هاری، انواع شپش ها، سل و ...
شاید بشود این موارد را با مواد شوینده از بین برد اما مرض کرم کدوی سگ یکی از مریضی هایست که راه علاجی ندارد را نمی توان از بین برد. این میکروب کشنده به مقدار بسیار بسیار زیادی در بزاق دهان سگ وجود دارد.
این میکروب که از زبان سگ در هنگام لیسیدن ظرف به آن می رسد هرگز با شستشوی ظرف از بین نمی رود و در کتاب گناهان کبیره جلد دوم آمده است که فقط با خاک و گل می توان این نجاست (میکروب) را از بین برد.

از نظر فرهنگی نیز به این موضوع می پردازیم. طبق نظر سنجی که در آمریکای شمالی انجام شده است بیشتر افراد در هنگام آتش گرفتن منزل ابتدا ترجیح می دهند سگ خودشان را نجات بدهند و بعد همسر و فرزندان خود را. این بی فرهنگی ها به جایی رسیده است که مرد و زن با سگ ازدواج می کنند. در ایران نیز عده ای سگ را مانند فرزند خود می دانند و حتی برای سگ های خود گریه می کنند. این درست همان خوابیست که غربی ها برای ما دیده اند.

لطفاً به سگ ها پناه دهید!!!

رسول خدا فرموده اند: خانه ای که در آن سگ باشد ملائکه الهی به آن در نمی آیند. وقتی این حدیث معنی خودش را به تصویر می کشد که می بینیم چه تریپ از افراد با خودشان سگ همراه دارند. رکیک ترین تیپ ها و نوع پوشش ها را می توان در این افراد دید. و آن موقع می فهمیم که ملائکه واقعاً در خانه هایشان وارد نشده اند.

اما از لحاظ سیاسی وقتی به این موضوع می پردازیم می بینیم خیلی از اجناس برای کشور ما تحریم است ولی وسایل حیوانات مثل پوشاک و مواد غذایی که خارجی و گرانقیمت هستند چقدر در کشور ما فراوان است. در این شرایط اقتصادی مملکت، واقعاً این یک ظلم است که خروج ارز از کشور بخاطر لوازم سگ ها شکل بگیرد و پول های میلیاردی برای ورود این اجناس خرج می شود. در حال حاضر برای دارو های مورد نیاز مردم مخصوصا بیماری های خاص ارز کافی نداریم اما برای یک قلاده طلاکاری شده با زنجیر نقره سگ در شهرک غرب تهران چندین میلیون قیمت می گذارند.

ای کاش به جای برخورد با افرادی که سگ همراه دارند به دنبال جمع آوری مغازه های فروش این اجناس باشند و شهرداری ها با افرادی که سگ هایشان را به پارک ها می آورند و روی چمن ها و محوطه بازی بچه ها ادرار می کنند برخورد کنند.

پ,ن: اگر شرع خدا و حرف مراجع را قبول ندارید لااقل به حقوق شهروندی احترام بگذارید.

باتشکر از رادیو میقات

linux بازدید : 6 چهارشنبه 30 بهمن 1392 نظرات (0)

خانواده به عنوان اولین پله یک جامعه بسیار ارزشمند و محبوب است و در اسلام هیچ بنایی محبوب تر از خانواده پایه ریزی نشده است چنانکه در قرآن از زن و مرد به عنوان لباس یکدیگر یاد شده است: «هُنّ لِباسٌ لَکُمْ وَ أَنْتُمْ لِباسٌ لَهُنّ؛ آنها لباس شما هستند، و شما لباس آنها. هر دو زینت هم و سبب حفظ یکدیگرید». (بقره: 187)

باتوجه به اینکه ایران به عنوان ام القرای جهان اسلام بخاطر انقلاب اسلامی در دنیا شناخته شده است همواره مانند سیبل برای تیر اندازی دشمنان به پایه اسلام تشبیه می شود. از این رو دشمنان اسلام برای از بین بردن این دین الهی سعی در تخریب پایه ابتدایی آن یعنی خانواده دارند و بهترین راه برای تخریب خانواده ها تزریق فرهنگ غربیست و این وظیفه بر دوش شبکه های ماهواره ای فارسی زبان است.

هدف اصلی فیلم‌ها و سریال‌های ماهواره‌ای، زدودن تقوا، حیا، شرم، وفاداری، تعهد و حس مسئولیت در خانواده‌ها و ایجاد حس رقابت جنسی و تفکر آزاد‌اندیشی مطلق است. در این نوع برنامه‌ها، زن و مرد به جای اینکه انیس و مونس هم باشند، به صورت رقیب یکدیگر نمایش داده می‌شوند و نسبت به هم وفاداری، تعهد و پای‌بندی ندارند.

اعضای یک خانواده وقتی در سریال‌های ماهواره‌ای، خیانت و روابط آزاد زن و مرد را تماشا می‌کنند، این احساس به آنها دست می‌دهد که این افراد در زندگی خود موفق هستند و هیچ مشکلی ندارند. در نتیجه، با تماشای این برنامه‌ها خانواده دچار پوسیدگی می‌‏شود، که پی‏آمدهای منفی آن در جامعه، بی‌بند و باری دختر‌ها و پسر‌ها و افزایش آمار طلاق است.

مردان در این روابط بیشتر به دنبال روابط جنسی بوده اما در طرف مقابل زنان به دنبال به دست آوردن روابط عاطفی قوی، به سمت روابط فرا زناشویی می روند.

وقتی که زن می بیند شوهرش بخاطر افکار جنسی که اورا احاطه کرده است توان برطرف کرد نیاز عاطفی وی را ندارد به دنبال شخصی می رود (دوست پسر) که بتواند این نیاز را برای او برطرف کند. و کار تاجایی پیش می رود که زن بین انتخاب دوست پسر و شوهر دچار تردید می شود.

نمونه این خیانت ها و این بی بندوباری ها را می توان در اعضای شبکه های ماهواره ای مانند من و تو و فارسی وان دید و باید اندکی با خود فکر کرد چطور افرادی که خود پایبند اخلاق و خانواده نیستند می توانند برای ما فرهنگ سازی کنند؟

ناآگاهی خانواده از خطرات شبکه های ماهواره ای باعث شده تا کانون بسیاری از خانواده ها تحت تاثیر آثاری تخریبی این فناوری متزلزل شود. از سوی دیگر برخی شبکه های ماهواره ای مانند فارسی وان و زمزمه و من و تو با انتخاب سریالهایی از کشورهای آمریکای لاتین و اسپانیا و جذب مخاطب بالا تلاش گسترده ای را برای رواج روابط فرازناشوئی در میان خانواده ها به خصوص جوانان آغاز کرده اند.


پ,ن: وفاداری، تعهد، گذشت و عشق، پایه‌های اصلی استحکام خانواده است و طبق آیه شریفه «وَ مِنْ آیاتِهِ أَنْ خَلَقَ لَکُمْ مِنْ أَنْفُسِکُمْ أَزْواجاً لِتَسْکُنُوا إِلَیْها وَ جَعَلَ بَیْنَکُمْ مَوَدَّةً وَ رَحْمَةً إِنَّ فی‏ ذلِکَ لَآیاتٍ لِقَوْمٍ یَتَفَکَّرُونَ»(روم: 21)  باید مودّت، رحمت و محبت در خانواده‌ها شکل بگیرد. در خانواده‌هایی که روابط بین فردی بر اساس مهر و محبت، عطوفت و صمیمیت برقرار است، نشاط و شادی حاکم می‌شود و هیچ‌گاه ناامیدی پیش نخواهد آمد.

linux بازدید : 4 چهارشنبه 30 بهمن 1392 نظرات (0)

ولش همه میگن عشقه. من عاشقتم و جز تو هیچکسی رو ندارم. اما نمیدونم چرا تو این عشق دیگران رو هم سهیم می کنند. پسره اینقدر ضعف دختر داره که از صد کیلومتری دختر می بینه راهش رو کج می کنه و میره تو مسیری که دختره راه میره. یا اگه صدتا تاکسی خالی از کنارش رد بشه تو تاکسی میشینه که دختر توش نشسته باشه. یا خدا نکنه چندتا دختر گروهی کنار هم راه برن، دیگه نمیشه کنترلش کرد، اینقدر محو تماشا میشه که اگه 18 تا 18 چرخ هم از روش رد بشن اصلاً متوجه نمیشه.

دختره هم برا نشون دادن معشوقه هاش و چشم رو هم چشمی با دوستش هر دقیقه به یکی ازونا میس میندازه تا بگه ببین چقدر کشته و مرده دارم. حالا خبر نداره همون کشته مرده هاش با صد نفر دیگه مثل خودش هستن. یا موقعی که با دوستاش میخواد بره بیرون اینقدر بتونه کاری میکنه که از کنار هر پسری رد شد بهش نگاه کنه و پزش رو پیش دوستاش بده.

این دو گروه تو خیال خام خودشون فکر می کنند که خیلی مهم هستند و هرجا که میرن همه براشون دست و پا میشکنن. اما خبر ندارن که پسرا دنبال لذت های جنسی هستند و دخترا هم دنبال خالی کردن جیب پسرا. یعنی هردوتا گروه بشدت ساده تشیف دارند و فکر می کنند همدیگه رو رنگ می زنند و زرنگند.

از لحاظ روانشناسی این دخترها و پسرها نسبت به هم اعتیاد دارند. افراد براشون مدتی کوتاه مهم هستند و خیلی زود دلشون زده میشه و میرن دنبال کیس جدیدتر.

اما آخرش تا کجا؟ تا کی؟ تا چه تعداد؟ اول و آخرش باید به یکی اعتماد کرد که بشه باهاش زندگی کنن. اما چطور میشه به کسی اعتماد کرد که با صد نفر بوده و هیچ اعتمادی نیست که بعد از ازدواج با صدتای دیگه نباشه؟ درواقع پایه و اساس زندگی این افراد همیشه بر بی اعتمادی بنا خواهد شد و حتی بعد از ازدواج هم دست به خیانت خواهند زد...

linux بازدید : 48 سه شنبه 29 بهمن 1392 نظرات (0)

امام خامنه ای (مد ظله العالی) :

مشکلات کشور را تنها یک چیز حل میکند، آن هم عبارت است از نگاه به ظرفیّتهاى درونى – که این ظرفیّتها هم بحمداللَّه بسیار است، بى‌شمار است – و استفاده‌ى از این ظرفیّتها به شکل حکیمانه. خوشبختانه مسئولین اقتصادى دولتى به این معنا توجّه کرده‌اند، به این نتیجه رسیده‌اند. راه برطرف کردن مشکلات اقتصادى کشور – حالا این بخش از مشکلات – نگاه به بیرون نیست، نگاه به برداشتن تحریم دشمن و مانند اینها نیست؛ خوشبختانه مسئولین اقتصادى کشور به این معنا توجّه کرده‌اند. راه آن این است که به درون نگاه کنند؛ ساخت درونى اقتصاد را تقویت کنند؛ این کار را بنا دارند بکنند و ان‌شاءاللَّه همین است که پیش خواهد رفت و در این توفیق پیدا خواهند کرد. به دشمن نمیشود چشم دوخت؛ از دشمن نمیشود انتظار داشت. (منبع)

 

پیش نمایش طرح (کلیک کنید)

تنها راه حل مشکلات اقتصادی کشور

linux بازدید : 7 دوشنبه 28 بهمن 1392 نظرات (0)

مثل هر روز خسته از مدرسه بر می گشتم و توی پیاده روی شلوغی که سوسوی چراغ های تبلیغاتی مغازه هاش چشم عابر ها رو خیره می کرد با صلابت و سر بلند بدون توجه به افرادی که از کنارم رد می شدند به سمت خونه می رفتم که یکدفعه پیاده روی شلوغ در نقطه ای کچل شد و حس ششمم بهم گفت یکی داره نگاهت می کنه. چشام رو چرخوندم و نگاهم گره خورد به نگاه دختر خانمی که حسابی بزک کرده بود و حجاب مناسبی نداشت و روسریش رو شل کرده بود و دنبال نگاهی می گشت که نگاهش کنه.

نمیدونم چی شد یاد حدیث پیامبر(ص) افتادم که فرمودند: «اگر کسی برسد به ناموس مردمی که در کوچه رد می شود به حرمت حرف خداچشمش را زمین بگذارد، خداوند به آنچه در کره ی زمین خلق کرده است،به ملائک می گوید برایش ثواب بنویسند» افتادم و چشمام رو ازش برداشتم و خیره کردم به سنگ فرش پیاده رو. به چند قدمی دختر بدحجاب که رسیدم و دوباره چشمام رو بالا گرفتم و  چشمام رو به نقطه ای دور خیره کردم ولی با گوشه چشمام حواسم بهش بود که متوجه شدم تند تند داره موهاش رو میده عقب و روسریش رو سفت می کنه...

فهمیدم ناخواسته با حفظ نگاهم باعث شده بودم اون دختر بد حجاب متوجه اشتباهش بشه و حجابش رو درست کنه. امر به معروف حتماً نباید زبانی باشه بلکه با اعمال و رفتارمون هم میتونیم امر به معروف کنیم...

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    خواهان چه مطالبی در معبر سایبری ولایت هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 22
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 13
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 10
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 11
  • بازدید ماه : 11
  • بازدید سال : 52
  • بازدید کلی : 1,061